środa, 9 stycznia 2013

6 # bento z serduszkiem

Dzisiaj pierwszy dzień powrotu na uczelnię. A to oznacza okazje do bentowania! :D

Dzisiaj przygotowałam bento z jajkami faszerowanymi, oraz dwie serduszkowe kanapeczki :)


Na połówce kromki chleba własnego wypieku położyłam listek bazylii prosto z krzaczka, a na to serduszko wycięte z sera z mascarpone. Jedna kanapeczka będzie dla mnie, a druga dla narzeczonego <3


Przygotowałam też jajka faszerowane. Mój ukochany je uwielbia i mnie też przekonał do jedzenia jajek. Farsz jest bardzo prosty: plasterek szynki pokrojony w kosteczkę, żółtko jaja, pietruszka i koperek, a to wszystko złączone przez pół łyżeczki majonezu.


Dziękuję Wam za Wasze bento - inspiracje :)

5 komentarzy:

  1. serduszkowe kanapeczku są kawaii! a jajka faszerowane to świetny pomysł do bento, że też o tym nie pomyślałam!
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie dziś się zastanawiałam, co zrobić z resztą jajek, co mi zostały... Dzięki za podsunięcie pomysłu!
    Widzę, że u większości bentomaniaków pojawiają się serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne bento, szczególnie zachwyciły mnie serduszkowe kanapki <3!
    Trzymaj się! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Faszerowane jajuszka to super pomysł. Może kiedyś będą i w moim bento. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kanapka jest naprawdę śliczna=') narzeczony napewno jest bardzo szczęśliwy ='))) Tez uwielbiam faszerowane jajka więc go rozumiem ='))
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń